Ora Θεσσαλονίκη logo, orathessaloniki
Τουρισμός > Τουριστικά Νέα >

Tο App της Ryanair No1 στην Ευρώπη

  • Tο App της Ryanair No1 στην Ευρώπη
11-01-2017

Η Ryanair, η Νο.1 αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη, ανακοίνωσε σήμερα, (10 Ιανουαρίου), ρεκόρ λήψεων του νέου βελτιωμένου της app, με περισσότερες από 17 εκατομμύρια λήψεις, καθιστώντας το ως το πρώτο app αεροπορικής εταιρίας στην Ευρώπη σε iOS και Android.

 

Οι επισκέπτες από το app αυξήθηκαν κατά 70% την τελευταία εβδομάδα Δεκεμβρίου και την πρώτη εβδομάδα Ιανουαρίου, καθώς ολοένα και περισσότεροι πελάτες της Ryanair πραγματοποιούν κρατήσεις μέσω κινητών συσκευών, ενώ οι πελάτες από την Ευρώπη αξιολόγησαν το app με 4.5 από 5 αστέρια.

 

Οι χρήστες μπορούν πλέον να αξιολογούν το app την στιγμή που πραγματοποιούν κρατήσεις, ενώ ήδη λαμβάνει 4.6 από 5 αστερία από χρήστες iOS και 4.3 αστέρια από χρήστες Android.

 

Οι χρήστες Ios από την Ιρλανδία αξιολόγησαν το app με 5 αστερία, ενώ οι χρήστες από την Γαλλία, την Γερμανία, την Ελλάδα, την Ισπανία, την Ιταλία, την Μεγάλη Βρετανία, την Ολλανδία και την Πολωνία με 4.5 αστέρια ή περισσότερα.

 

Το Ryanair app συμπεριλαμβάνει την λειτουργία “My Ryanair”, δίνοντας στους πελάτες την δυνατότητα να συνδεθούν στον προσωπικό τους λογαριασμό ή να κάνουν εγγραφή, για ταχύτερες και ευκολότερες κρατήσεις. Το app, διαθέσιμο σε 8 γλώσσες, προσφέρει στους πελάτες τα παρακάτω προνόμια:

 

  • Σύνδεση στο “My Ryanair”
  • Πληροφορίες πτήσης
  • Αποθήκευση ταξιδιωτικών εγγράφων
  • Επιλογή ναύλων και θέσεων
  • Κράτηση ξενοδοχείου και ενοικίασης αυτοκινήτου
  • Check-in και λήψη mobile boarding pass

 

 

Ο Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer της Ryanair, δήλωσε:

 

“ Εξακολουθούμε να αναβαθμίζουμε το app μας για συσκευές iOS και Android, ενώ μας χαροποιεί που οι πελάτες μας απολαμβάνουν τις λειτουργίες του, καθιστώντας το ως Νο. 1 στην Ευρώπη, με 17 εκατομμύρια λήψεις και 4.5 από 5 αστέρια σε αξιολογήσεις. Οι επισκέπτες από το app αυξήθηκαν κατά 70% την περίοδο των Χριστουγέννων, καθώς οι επισκέψεις από κινητές συσκευές ξεπέρασαν τις επισκέψεις από μη κινητές συσκευές, για αυτό και ενόψει του προγράμματος “Always Getting Better”, αναπτύσσουμε κάθε νέα ψηφιακή λειτουργία μας με επίκεντρο τις κινητές συσκευές.”